Onko kirjastossa lääkärimatrikkelia käsikirjastokappaleena saatavilla. onko töölön kirjastossa esim?

Kysytty

onko kirjastossa lääkärimatrikkelia käsikirjastokappaleena saatavilla. onko töölön kirjastossa esim?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi Töölön kirjastossa lääkärimatrikkeli on. Muita Helsingin kirjastoja, joista se löytyy ovat Pasila, Kallio, Malmi, Oulunkylä, Rikhardinkatu ja Viikki. Kaikki kirjat ovat käsikirjastokappaleita.