Onko kirjastossa kirjaa, jossa kerrotaan miten regressio tehdään. Eli regressioterapia. Tai hypnoosiin johdattelun kaavaa?

Kysytty

Onko kirjastossa kirjaa, jossa kerrotaan miten regressio tehdään. Eli regressioterapia. Tai hypnoosiin johdattelun kaavaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavissa kirjoissa sekä lehtiartikkeleissa käsitellään aihetta:

Sarre, Heli: Kuka olit ennen? : menneiden elämien mielikuvaterapia - apu ongelmien ratkaisuun, tie itsetuntemukseen, näkemys toisiin ulottuvuuksiin. Hermiakirjat. 1999;

Andrews, Ted: Löydä entiset elämäsi. Unio Mystica, 2003;

Myllyoja, Susanna: Rohkeasti kipua päin. Julkaisu: Vauva. 2004 ; 10 ; 74-75;

Sihvola, Arja: Löydä tie parantavaan menneisyyteen. Voi hyvin: 2004 ; 4 ; 14-17;

Hietala, Heidi: Paluu entiseen elämään. Kaleva. 2003-03-06;

Yllämainittujen kirjojen ja artikkelien saatavuustiedot pääkaupunkiseudulla löytyy osoitteesta: www.helmet.fi