Onko kirjastoon mahdollista saada omia valokuvia näytille? Keneen pitäisi ottaa yhteyttä?

Kysytty

Onko kirjastoon mahdollista saada omia valokuvia näytille? Keneen pitäisi ottaa yhteyttä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On toki mahdollista pitää omia näyttelyitä kirjastossa. Pääkaupunkiseudulla on useassakin kirjastossa näyttelytilaa. Nämä kirjastot löytyvät tästä linkistä:
http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut

Valikosta "Näytä kirjastot joissa on (jokin palvelu)" valitaan kohta näyttelytila, jolloin ruudulle tulee näkyviin kaikke ne helmet-kirjastot, joissa on näyttelytilaa. Jokaisen kirjaston palveluista löytyy tiedot, kuinka näyttelytilaa varataan.