Onko kirjaston käyttökieli englanti? Yritin uusia lainassa olevia teoksia, jolloin kone esitti kysymyksensä vain englanniksi.

Kysytty

Onko kirjaston käyttökieli englanti? Yritin uusia lainassa olevia teoksia, jolloin kone esitti kysymyksensä vain englanniksi. En oikein saanut selvää, mitä kysyttiin.

Vastaus

Vastattu

Kirjaston käyttökieliä ovat ainakin suomi, ruotsi ja englanti. Melko usein myös venäjä ja viro. Joskus jopa arabia.

Koneessa oli varmaan jäänyt päälle edellisen asiakkaan kielivalinta.