Onko kirjastoissa saatavilla Pekka Vepsäläisen murrekirjaa AENA KUN SILIMÄ VÄLTTÄÄ

Kysytty

Onko kirjastoissa saatavilla Pekka Vepsäläisen murrekirjaa AENA KUN SILIMÄ VÄLTTÄÄ

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä Pekka Vepsäläisen teos "Aena kun silimä välttää" (WSOY, 2003) on lainattavissa HelMet-kirjastoissa. Teoksen saatavuuden ja sijainnit voitte tarkistaa alla olevasta linkistä HelMet-verkkokirjastoon. Tällä hetkellä sitä näyttää olevan hyllyssä useassa kirjastossa.

http://www.helmet.fi/fi-FI