Onko kirjastoilla jalkapallotekniikkaan tai -valmennukseen liittyviä videoita ? Jos ei ole, niin onko teillä mahdollisesti tietoa, mistä videoita voisi…

Kysytty

Onko kirjastoilla jalkapallotekniikkaan tai -valmennukseen liittyviä videoita ? Jos ei ole, niin onko teillä mahdollisesti tietoa, mistä videoita voisi hankkia tai kysellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastosta löytyy 8 jalkapallon tekniikkaan ja valmennukseen liittyvää videota. Videoiden nimet ja saatavuuden saat selville tekemällä haun kirjaston aineistotietokannassa seuraavasti. Helsingin kaupunginkirjaston kotisivulta (www.lib.hel.fi) valitse kohta Kirjat ja muu aineisto, valitse kaupungiksi Helsinki, jolloin pääset Plussa-tietokannan pikahakulomakkeeseen.

Valitse haettavaksi "asiasana tai luokka" -kohta, valitse "Näytä" alivalikosta kohta "vain videokasetteja" ja valitse kielivalikosta "suomi" ja klikkaa "hae". Tulokseksi saat kymmenen videota, joista kahdeksan vaikuttaa lupaavilta sinun tarpeeseesi. Klikkaamalla kunkin videon kohdalla "saatavuustiedot" saat selville, missä kirjastoissa videota on ja onko se lainassa. Klikkaamalla kunkin videon kohdalla "täydet tiedot", saat tarkemman kuvauksen videon sisällöstä.

Jalkapallovidoita ovat mm. TANOKE taitovalmennus, osa 1; Taitava jalkapalloilija, osat 1 & 2; Jalkapalloilijan fyysinen testaus ja Kesytä pallo tekniikasta pelitaitoon.

Jos joku video kiinnostaa sinua ja sen eräpäivätiedoissa lukee "hyllyssä", voit soittaa kyseiseen kirjastoon ja pyytää lähettämään videon sinulle lähimpään kirjastoon.