Onko kirjaistoihin (HelMet tai Kirkes) tulossa Robert Galbraithin "Silkkiäistoukka" äänikirjana? Lukija: Eero Saarinen Kustantaja: Otava Äänikirjan…

Kysytty

Onko kirjaistoihin (HelMet tai Kirkes) tulossa Robert Galbraithin "Silkkiäistoukka" äänikirjana?
Lukija: Eero Saarinen
Kustantaja: Otava
Äänikirjan julkaisuvuosi: 2014
Ja jos on, niin milloin?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymääsi kirjaa ei ole julkaistu cd-levyllä. Se on saatavana ainoastaan netistä ladattavana äänitiedostona, esim. Elisa-kirjan kautta.

Kirjastoille ei ole valitettavasti saatu vielä neuvoteltua oikeuksia suomenkielisiin e-äänikirjoihin.