Onko kirjailija Meg Cabotin kirjoittama Avalon high käänetty suomeksi?

Kysytty

Onko kirjailija Meg Cabotin kirjoittama Avalon high käänetty suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mainitsemaasi kirjaa ei ole julkaistu suomeksi ainakaan toistaiseksi. Tällä hetkellä Meg Cabotin kirjoista on suomennettu ainoastaan hänen Prinsessapäiväkirjat-sarjansa.

Prinsessapäiväkirjojen suomalaisena kustantajana on WSOY. Voit kysellä esimerkiksi suoraan heiltä, onko Avalon high -kirjoja saatavilla jatkossa myös suomenkielisinä:
http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=/feedback&chapter=60