Onko kirjailija Heli Hyvönen(Karoliina pieni urhea tyttömme) myöhemmin kertonut mitä kuuluu Karoliinalle?

Kysytty

Onko kirjailija Heli Hyvönen (Karoliina pieni urhea tyttömme) myöhemmin kertonut mitä kuuluu Karoliinalle?

Vastaus

Vastattu

Samaa ovat monet kyselleet monilla internetin keskustelupalstoilla. Emme onnistuneet löytämään mitään Heli Hyvösen haastatteluja tai tietoja Karoliinan myöhemmistä vaiheista. Heli Hyvönen on kuitenkin kirjoittanut jatkokirjan Karoliinan vaiheista nimeltä Tule silittämään tätä leijonaa: pienen tytön kipeät vuodet (Karas-sana, 1988).