Onko kirjaan Kärpästen herra jatko-osaa?

Kysytty

Onko kirjaan Kärpästen herra jatko-osaa? On yksi lempikirjoistani ja olisi mukava tietää miten pojat jatkoivat elämäänsä koetustensa jälkeen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Palkitun kirjailijan William Goldingin vuonna 1945 julkaistulle romaanille Kärpästen herra ei valitettavasti ole olemassa jatko-osaa, joten päähenkilöiden edesottamukset kirjan tapahtumien jälkeen jäävät lukijan itsensä kuviteltavaksi.

Kärpästen herra Kirjasampo.fi-sivustolla