Onko Käytöksen kultaisesta kirjasta julkaistu mitään some-aikakaudelle sopivaa versiota?

Kysytty

Hei,
onko Käytöksen kultaisesta kirjasta julkaistu mitään some-aikakaudelle sopivaa versiota. Vanhat painokset ovat auttamatta vanhentuneita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sirkka Lassilan Uuden käytöksen kultaisen kirjan (WSOY, 1.p. 1997 - 7.p. 1999) jälkeen WSOY:ltä on ilmestynyt Eija Kämäräisen Hyvä käytös, hyvät tavat: käytöksen kultainen kirja (2004). Muita käytösoppaita on ilmestynyt tämän jälkeen, tosin niitäkin harvoin ja vähän. Ohessa muutamia:

Helena Valonen Hyvä käytös: kaikki mitä tulee tietää (Auditorium, 2014)

Mirva Saukkola: Etiketti: käytösopas arkeen ja juhlaan (WSOY, 2014)