Onko Jyväskylän kaupunginkirjastossa tulostuspalvelu tai piste, jossa voi tulostaa itse asiakirjoja?

Kysytty

Onko Jyväskylän kaupunginkirjastossa tulostuspalvelu tai piste, jossa voi tulostaa itse asiakirjoja?

Vastaus

Vastattu

Jyväskylän kaupunginkirjastossa voi tulostaa, kopioida sekä skannata asiakirjojaan. Kirjastoissa on siis asiakaskoneita sekä tulostus/kopiokone joita voi käyttää niiden ollessa vapaina ja käyttöön ei tarvita tunnistautumista tai kirjastokorttia. Tulosteet maksavat 40 centtiä mustavalkoiset ja 60 centtiä värilliset. Kirjastojen aukioloajat löytyvät alapuolisen linkin kautta. Pääkirjaston asiakaskoneita on uutuusalueella sekä kirjaston toisessa kerroksessa aikuisten osastolla.

https://www.jyvaskyla.fi/kirjasto/kirjastot?jyvaskylan-paakirjasto

31 ääntä

Kommentit

Voiko tulostuksen maksaa kolikolla?