Onko julkaistu suomeksi muita Anne Ricen kirjoja kuin Vampyyri Lestat, Veren vangit ja Kadotettujen kuningatar eli onko sarjassa ilmestyneet kirjat The tale of…

Kysytty

Onko julkaistu suomeksi muita Anne Ricen kirjoja kuin Vampyyri Lestat, Veren vangit ja Kadotettujen kuningatar eli onko sarjassa ilmestyneet kirjat The tale of the body thief, Memnoch the devil, The vampire armand, Merrick, Blood and gold ja Blackwood farm suomennettu? Jos on, niin mistä niitä saisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia Fennican mukaan Anne Ricen kirjoja on suomennettu vain kolme, kirjat Veren vangit (1992, alkuteos Interview with the vampire), Vampyyri Lestat (1993, alk. The vampire Lestat) ja Kadotettujen kuningatar (1994, alk. The queen of the damned)

Kysymiäsi kirjoja ei siis ole (ainakaan vielä) julkaistu suomeksi.