Onko jostain mahdollista saada käsiinsä Rauli Somerjoen runo- ja aforismivihkoa "Pikkumitta"?

Kysytty

Onko jostain mahdollista saada käsiinsä Rauli Somerjoen runo- ja aforismivihkoa "Pikkumitta"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pikkumittaa ei löydy Suomen kansallisbibliografia Fennicasta (https://fennica.linneanet.fi/webvoy.htm), jonka pitäisi sisältää kaikki Suomessa painettu kirjallisuus. Ikävä kyllä näyttaisi siis siltä, ettei teosta ole saatavana kirjastoista.

Googlella hakemallakaan ei tule yhtään osumaa. Ehkä runo- ja aforismivihko siis on julkaisematon?

En saanut nyt käsiini Kaikki laulut -kokoelmaa, jotta olisin voinut tarkistaa, mainitaanko lehtisessä tarkempia tietoja, jotka auttaisivat etsimisessä. Ilmoitamme, jos saamme aiheesta lisää tietoa.