Onko jostain mahdollista löytää suomeksi tai englanniksi artikkelia Manchester Unitedin pelista 19.3.1983 Brightonia vastaan?

Kysytty

Hei,
onko jostain mahdollista löytää suomeksi tai englanniksi artikkelia Manchester Unitedin pelista 19.3.1983 Brightonia vastaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Veikkaajasta (Veikkaus Lotto) löytyi pieni 'raportti' matsista - "Brighton oli vähällä voittaa Old Traffordilla". Lehden numero 12/1983, s. 9 (päiväys 21.3.).