Onko jostain lainattavissa 60-luvun lopun lehtiä kuten Ajansävel, Iskelmä, Viikonloppu?

Kysytty

Onko jostain lainattavissa 60-luvun lopun lehtiä kuten Ajansävel, Iskelmä, Viikonloppu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuopion varastokirjastossa näyttäisi olevan ainakin "Iskelmää" vuosilta 1960-1967. Myös nimi "Viikonloppu" löytyy haulla, vuosi siinä näyttäisi olevan 1942, mutta onko kyseessä lehti, sitä ei haussa näy. Ajansäveltä en löytänyt mistään kirjastosta.

Varastokirjastosta saa kaukolainoja kaikkien yleisten kirjastojen kautta. Ota yhteys kotikuntasi kirjastoon ja kysy sieltä tarkemmin heidän kaukopalvelukäytäntöään.