Onko jossain pääkaupunkiseudun kirjastossa mahdollisuutta käyttää tietokonetta, jossa olisi blue ray -levyjä lukeva asema?

Kysytty

Onko jossain pääkaupunkiseudun kirjastossa mahdollisuutta käyttää tietokonetta, jossa olisi blue ray -levyjä lukeva asema?

Vastaus

Vastattu

Asian selvittely kesti jonkin aikaa...

Tuloksena: "Ainakin Oodissa on käytettävissä mediatyöasemia, joissa on blue ray –asema.

Osa mediatyöasemista on jo auki ja käytettävissä. Tervetuloa.

Suosittelemme etukäteen varattua aikaa, koska laitteet on suosittuja.

Varaamosta näkee tarkemmat tiedot.

https://varaamo.hel.fi/search?search=mediaty%C3%B6asema&unit=tprek%3A51342"

Blue ray -levyjä voi käyttää myös lasten peliasemilla, mutta ne ovat tällä hetkellä suljettuja useissa kirjastoissa (ja normaaliaikana hyvin varattuja)