Onko jossain listaa, mistä näkyy jatkuvasti mitä uusia kirjoja on kirjastoon hankittu?

Kysytty

Onko jossain listaa, mistä näkyy jatkuvasti mitä uusia kirjoja
on kirjastoon hankittu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaara-kirjastojen etusivulta, http://vaarakirjastot.fi/ , pääsee tarkennettuun hakuun, jonka yläpalkissa on "haut". Sen alta voi valita juuri saapuneet: kirjat, musiikki, konsolipelit, videot tai lastenaineisto.

Saat listan, jossa kärjessä ovat uusimmat hankitut nimekkeet.

Myös tiedonhaun kautta pääset uusimpiin teoksiin valitsemalla aikarajauksen ja aineistolajin sekä hyllypaikan.

Haun tulosta voit rajata lisää vasemmalla olevilla vaihtoehdoilla.