Onko John Irvingin kirja: Until we see again saatavissa kirjastossa?

Kysytty

Onko John Irvingin kirja: Until we see again saatavissa kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitatkohan John Irvingin kirjaa Until I Find You (2005)?
Romaania löytyy HelMetistä sekä englanniksi että suomeksi. Teos on ilmestynyt suomeksi Kristiina Rikmanin käännöksenä nimellä Kunnes löydän sinut (Tammi 2006).