Onko jim davisista elämän kirjaa

Kysytty

onko jim davisista elämän kirjaa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletan, että tarkoitat Karvinen-sarjakuvien piirtäjää Jim Davisiä. Hänestä en löytänyt varsinaista elämäkerrallista kirjaa, mutta suomeksikin ilmestyneessä teoksessa: Karvisen 20-vuotisjuhlakirja / Jim Davis ; [suomennos: Kirsi Koivisto, Antti Marttinen & Jouko Ruokosenmäki]
Tampere : Egmont, 1998,
Davis kertoo omasta elämästään ja sarjakuviensa piirtämisestä.
Englanniksi on ilmestynyt kirja nimeltä: Davis, Jim
How to draw Garfield and friends / by Jim Davis ; step-by-step drawing illustrations by Ron Zalme ; text by Michael Teitelbaum, Ron Zalme & Scott Nickel
Horsham : Ravette Publishing, cop. 2010.
Näitä teoksia voit kysellä omasta lähikirjastostasi. Jos kirjastoosi ei ole niitä hankittu, voit tehdä niistä kaukolainapyynnön.
Internetistä löytyy useitakin lyhyitä elämäkertoja Jim Davisistä, tässä pari esimerkkiä:
http://www.otava.fi/kirjailijat/ulkomaiset/a-i/davis_jim/fi_FI/davis_ji…
http://www.fortunecity.com/bennyhills/idle/738/endavis.html