Onko Jean M. Untinen-Auel:a ilmestynyt lisää kirjoja Ayla-sarjaan? Tähän mennessä ilmestyneet kirjat: Luolakarhun klaani, Hevosten laakso, Mammutin metsästäjät…

Kysytty

Onko Jean M. Untinen-Auel:a ilmestynyt lisää kirjoja Ayla-sarjaan? Tähän mennessä ilmestyneet kirjat: Luolakarhun klaani, Hevosten laakso, Mammutin metsästäjät, Tasangon vaeltajat. Jos tähän sarjaan ei ole tullut lisäyksiä, niin onko samalta kirjailijalta kenties ilmestynyt muita teoksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tähän sarjaan ei ole tullut lisää kirjoja eikä Jean Untinen-Auelilta ole ilmestynyt muitakaan kirjoja.