Onko Jane Goodallin teos "The Chimpanzees of Gombe" suomennettu nimellä "Simpanssien valtakunta"? Onko ylipäätään suomennettu, jos niin millä nimellä? Kiitos.

Kysytty

Onko Jane Goodallin teos "The Chimpanzees of Gombe" suomennettu nimellä "Simpanssien valtakunta"? Onko ylipäätään suomennettu, jos niin millä nimellä? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jane Goodallin teos Through a window : 30 years with the chimpanzees of Gombe (ISBN 951-30-9662-9) on suomennettu nimellä Simpanssien valtakunta. Kirjan on suomentanut Pirkko Talvio-Jaatinen.