Onko (ja missä) jossain lainattavissa Animorphs- sarjan osia 21-54 sekä Megamorphsia 3 ( kirjoitettu englanniksi, ei ilmestynyt suomeksi)?

Kysytty

Onko (ja missä) jossain lainattavissa Animorphs- sarjan osia 21-54 sekä Megamorphsia 3 ( kirjoitettu englanniksi, ei ilmestynyt suomeksi)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Helmet-kirjastoista ei löydy kaikkia Animorphs- ja Megamorph-sarjojen osia.
Animorph-sarjan osat 23, 29, 30, 51 ja 53 löytyvät, Megamorphs-sarjasta löytyy vain osa 4.
Osoiteesta http://www.helmet.fi/ voit itsekin käydä katsomassa, mistä kirjastosta näitä on lainattavana.