Onko internetissä ilmaisia (ja ei-ladattavia/selaimessa toimivia) sivuja (muita kuin www.playok.com ja www.aapeli.com), joilla voi pelata shakkia? (Ei tarvitse…

Kysytty

Onko internetissä ilmaisia (ja ei-ladattavia/selaimessa toimivia) sivuja (muita kuin www.playok.com ja www.aapeli.com), joilla voi pelata shakkia? (Ei tarvitse olla suomenkielinen.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Osoitteessa http://www.shakki.net/pelaaminen/online/
löytyy runsaasti eri tasoisille pelaajille tarkoitettuja pelejä.
Googlehaulla "online shakki" näyttäisi myös löytyvän lukuisia ilmaisia shakkipelejä.