Onko Ihmeidentekijät-sarjassa näytelleet Marjorita ja Alexis Huldén sukua toisilleen? Sarjassa Marjoritan esittämä Onerva taisi olla Alexisin esittämän Tomin…

Kysytty

Onko Ihmeidentekijät-sarjassa näytelleet Marjorita ja Alexis Huldén sukua toisilleen? Sarjassa Marjoritan esittämä Onerva taisi olla Alexisin esittämän Tomin täti.

Vastaus

Vastattu

Alexis Huldén (s. 1985) on Marjorita Huldénin (os. Gustavson) poika hänen avioliitostaan muusikko Mats Huldénin kanssa (1970-1995). Marjoritan muista sukulaissuhteista mainittakoon, että hänen veljensä on muusikko Jukka Gustavson, Matsin bändikaveri tämän varhaisilta Wigwam-ajoilta.

Lähteet:
Teatterit ja teatterintekijät 2005
Mikko Meriläinen, Wigwam

1 ääntä

Kommentit

Minkä takia Mats Huldénista kertovasta Wikipedian artikkelista on poistettu tieto, että oli Marjoritan kanssa naimisissa ja heillä on yhteinen lapsi? Poistaja on sanonut, että tieto oli väärä ja siksi poisti sen.