Onko hyviä vampyyri kirja ehdotuksia?

Kysytty

Onko hyviä vampyyri kirja ehdotuksia?
Lukeminen on vähän lopussa ja tarvitsisi lisää luettavaa.

Vastaus

Vastattu

Lapsille löytyy vampyyrikirjoja esim. Paula Noroselta, Anu Holopaiselta ja Magdalena Hailta. Helmet-haku lapsi vampyyrit

Nuorten vampyyri-tarinosssa Stephenie Myerin kirjat ovat hyvin lainattuja. Myös  P. C. ja Kristin Castin kirjat tai suomalaisten Elina Rouhiaisen ja Pinja Eskolan teokset voisivat olla lukulistalla. Helmet-haku nuoret vampyyrit

Aikuisempaan vampyyrimakuun voisivat käydä esim. suomalaisten Anu Kuusimetsän tai  Terhi Tarkiaisen teokset.

Charlaine Harrisin ja J.R. Wardin kirjat ovat käännössuosikkeja. Muitakin voit löytää tästä linkistä (aihe vampyyrit- rajaus kaunokirjallisuus- rajaus aikuisten kokoelma- rajaus suomen kieli) Helmet-haku vampyyrit

Helmet lukuvinkeistä löytyy Viikin kirjaston Hanna Leinosen artikkeli Pure mua. Helmet lukuvinkit