Onko helsingin mustasaaren ulkoilusaari avoin muslimeille?

Kysytty

Onko helsingin mustasaaren ulkoilusaari avoin muslimeille?

Vastaus

Vastattu

Vaikka Mustasaari onkin Helsingin seurakuntayhtymän omaisuutta, on se avoin kaikiin uskontokuntiin kuuluville sekä niihin kuulumattomille.

Kaupungin yleiset järjestyssäännöt rajaavat käyttöä. MyHelsinki

Helsingin piispat ovat jo vuonna 2016 toivoneet, että seurakunnan tiloja (ei kirkkoja) annetaan muslimien käyttöön. Yle