Onko Helsingin kirjastoissa pisteitä missä olisi tarjolla ylimääräistä näyttöä liittää tietokoneeseen. Teen graafisen puolen töitä ja kuvankäsittely…

Kysytty

Hei,

Onko Helsingin kirjastoissa pisteitä missä olisi tarjolla ylimääräistä näyttöä liittää tietokoneeseen. Teen graafisen puolen töitä ja kuvankäsittely kannettavan koneen näytöllä on melko vaivalloista.

Mielelläni tekisin töitä välillä myös kirjastosta käsin. :)

Vastaus

Vastattu

Varaamo.hel.fi antaa hakusanalla ”näyttö” 37 osumaa. Kaikki tilat eivät ole kirjastoissa ja osumia tulee myös Vantaalta. Kannattaa käydä lista läpi, toivottavasti sieltä löytyy sopiva tila näyttöineen.
Hakutulos https://varaamo.hel.fi/search?date=2023-01-31&search=n%C3%A4ytt%C3%B6&p…