Otsikko
Onko Helsingin kirjastoissa jossain laitteet joilla voisin kopioida 8mm videot DVDlle? siis 8mm videota ei kaitafilmiä.

Kysytty

Moi. Onko Helsingin kirjastoissa jossain laitteet joilla voisin kopioida 8mm videot DVDlle? siis 8mm videota ei kaitafilmiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

8mm videon tallentaminen DVD:lle onnistuu kirjaston VHS/DVD-tallennuslaitteen avulla, jos teillä on käytössänne 8mm videota käyttävä kamera, jonka voi kytkeä kirjaston laitteeseen. Oma kamera siis matkaan. Tällainen tallennuslaite on esimerkiksi kirjaston Lasipalatsin toimipisteellä, Kaupunkiverstaalta.

Kaupunkiverstaalta voi kysyä asiasta tarkemmin: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaupunkiverstas