Onko Helsingin kirjastoissa ilmoitustauluja, joilla pienet yhdistykset tai tapahtumajärjestäjät voisivat tiedottaa tapahtumista?

Kysytty

Hei! Onko Helsingin kirjastoissa ilmoitustauluja, joilla pienet yhdistykset tai tapahtumajärjestäjät voisivat tiedottaa tapahtumista?

Vastaus

Vastattu

Useissa kirjastoissa on myös asiakkaiden ilmoituksille tarkoitettuja ilmoitustauluja. Ne on yleensä tarkoitettu ei-kaupallisille ilmoituksille. Kysy tarkemmin siitä kirjastosta, jonne haluaisit ilmoituksen laittaa. Kirjastojen yhteystiedot löytyvät alta:

https://www.helmet.fi/fi-FI