Onko Helsingin keskustassa tai sen välittömässä läheisyydessä mitään paikkaa, jossa voisi puhua henkilökohtaisista ja aroistakin aiheista puhelimitse, niin…

Kysytty

Hei,
Onko Helsingin keskustassa tai sen välittömässä läheisyydessä mitään paikkaa, jossa voisi puhua henkilökohtaisista ja aroistakin aiheista puhelimitse, niin että kukaan ei kuule? Esimerkiksi puheluita lääkärin tai virastojen ym. kanssa, joissa usein joutuu kertomaan sotun. Kaupunkivetstaalla Lasipalatsilla oli sellainen äänieristetty puhelinkoppi, joka oli täydellinen tällaisia puheluita varten.
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin yliopiston pääkirjastossa eli Kaisa-talon kirjastossa (Fabianinkatu 30) on erillisiä puhelutiloja useissa eri kerroksissa. Niiden sijainnit voi katsoa osoitteesta http://www.helsinki.fi/kirjasto/files/5714/5631/4210/paakirjasto_kerros… löytyvästä kartasta. Ne lienevät melko hyvin äänieristettyjä.