Onko Helsingin kaupungin vuokra-asuntoihin tulossa tai tullut sääntöä, joka kieltäisi parveketupakoinnin? Olisiko kirjastonhoitajalla antaa vinkkiä millä…

Kysytty

Hei!
Onko Helsingin kaupungin vuokra-asuntoihin tulossa tai tullut sääntöä, joka kieltäisi parveketupakoinnin? Olisiko kirjastonhoitajalla antaa vinkkiä millä parveketupakoinnin haitat saisi minimoitua jos ei parveketupakointi ole kiellettyä? En halua riidellä naapurien kanssa, mutta tuntuu kurjalta kun ei parvekkeella voi oleskella eikä parvekkeen kautta tuulettaa tupakanhajun vuoksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupungin asunnot oy:ltä (http://www.hekaoy.fi/) kerrottiin, että yleistä parveketupakointikieltoa ei ole. Sieltä kehotettiin ottamaan yhteyttä taloyhtiön isännöitsijään, ja näin ehkä järjestyssääntöjen kautta vaikuttamaan asiaan.