Onko Helsingin kaupungin kirjastossa lainattavissa diasarjaa Helsingin kaupungin nähtävyyksistä?

Kysytty

Onko Helsingin kaupungin kirjastossa lainattavissa diasarjaa Helsingin kaupungin nähtävyyksistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa on muutamia diasarjoja,
joita lainataan päiväkodeille ja kouluille ainoastaan
(esim. pääkirjaston lastenosastolla 12 dian sarja Helsinki, tekijä Toivo Lumme )
Kaikille avoin Helsinki-aiheinen kuva-arkisto on Helsingin kaupungin tiedotustoimistolla,
jonne voi ajanvarauksella mennä valitsemaan tai pyytää (dia)kuvia
puh. 169 3713 Mika Lappalainen