Otsikko
Onko Helsimgissä Kampissa jossain joulukuusi jossa lasten joululahjatoiveita joita voi valita, ostaa ja lahjoittaa lapselle? Lonely christmas tree tyylinen…

Kysytty

onko Helsimgissä Kampissa jossain joulukuusi jossa lasten joululahjatoiveita joita voi valita, ostaa ja lahjoittaa lapselle? Lonely christmas tree tyylinen keräys?

Vastaus

Vastattu

Starbucks Kampissa näyttää olleen, mutta se lienee jo päättynyt, koska sivulla kiitellään osallistuneita:

https://stalknation.com/p/B53HeeZp5fN

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ainakin Itiksen kauppakeskuksessa on Hopen järjestämä joululahjojen ostamistapahtuma 15.12 asti. Uskoisin että muuallakin on, ehkä ei vaan Kampissa.