Onko harkittu Teemu ja Maija kirjan päivittämistä tekstin osalta? Siinä sanotaan, että Teemulla on pippeli, jolla hän pissaa. Maija pissa taas tulee pienestä…

Kysytty

Onko harkittu Teemu ja Maija kirjan päivittämistä tekstin osalta?
Siinä sanotaan, että Teemulla on pippeli, jolla hän pissaa. Maija pissa taas tulee pienestä raosta. Minusta pitäisi antaa joku nimi pienelle raolle.
Minusta kääntäjä voisi miettia asiaa.

Vastaus

Vastattu

Tekstin osalta kannattaa olla yhteydessä kirjan kustantajaan, joka on Tammi.