Onko hämeenlinnan pääkirjastossa mitään kirjaa missä kerrotaan liikennemerkit ja moottori pyörällä ajosta lähinna skootterilla ja derbillä.

Kysytty

onko hämeenlinnan pääkirjastossa mitään kirjaa missä kerrotaan liikennemerkit ja moottori pyörällä ajosta lähinna skootterilla ja derbillä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastosta löytyy esim. Tieliikennekirja (uusin painos ilmestynyt tänä vuonna), josta saat aivan tuoreinta tietoa liikennemerkeistä ja liikennesäännöistä. Meiltä löytyy myös cd-rom-levyjä, joiden avulla voit harjoitella liikennesääntöjä ja liikennemerkkejä, esim. Oulun Nettinikkareiden liikennekoulu. Kirjastosta voit lainata myös moottoripyörän tai skootterimopon huolto- ja korjausoppaita. Voit varata näitä netin kautta, jos sinulla on käytössäsi nelinumeroinen tunnusluku, tai voit tehdä varauksen puhelimitse tai käydessäsi kirjastossa.