Onko Hämeenlinnan kaupunginkirjaston lehtiosastolle lopetettu Laine lehti? Se on käsitöitä ja muitakin käden taitoja sisältävä magasiini. Vielä tämän vuoden…

Kysytty

Hei,
Onko Hämeenlinnan kaupunginkirjaston lehtiosastolle lopetettu Laine lehti? Se on käsitöitä ja muitakin käden taitoja sisältävä magasiini. Vielä tämän vuoden alkupuolella lainasin joitakin numeroita, mutta nyt en nähnyt enää lokeroakaan kyseiselle lehdelle.
Mihin jo tulleet Laine-kehdet joutuvat?
Harmi, jos sen tilaus on lopetettu. Irtonumeroitakaan ei saa Hämeenlinnasta mistään.

Vastaus

Vastattu

Laine Publishing –kustannusyhtiön julkaisut on tilattu Hämeenlinnan kirjastoon kirjoina, vaikka niitä markkinoidaan ja myydään lehtinä (magazine). Ne ovat aikuistenosaston (eikä lehtisalin) hyllyssä. Vanamo-verkkokirjastossa hakemalla löytyy esim. 52 x villahuivit,  52 x villasukat jne. Niistä voi tehdä normaalisti varauksen ja ne näyttävätkin olevan kysyttyjä.