Onko Eva&Adam-sarjaan tehty enempää jaksoja kuin yhden videon verran (sisälsi 8 jaksoa, jaksot ensitapaamisesta jaksoon nimeltä Viimeinen tanssi). Tarkoitan…

Kysytty

Onko Eva&Adam-sarjaan tehty enempää jaksoja kuin yhden videon verran (sisälsi 8 jaksoa, jaksot ensitapaamisesta jaksoon nimeltä Viimeinen tanssi). Tarkoitan nyt siis tv-ssä nähtyjä jaksoja. Jos on, mistä niitä olisi mahdollista saada? Joko videona tai dvd:nä. Onko elokuvia myöskään tehty enempää kuin Neljät Synttärit ja Fiasko?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saksankielisellä Kika-kanavalla parhaillaan esitettävässä Eva & Adam-sarjassa on 16 osaa. Sarjaa esitetään keskiviikkoisin klo 19.15 Suomen aikaa. En nyt muista moneseko jakso tulee seuraavaksi. Toivottavasti jollakulla tutullanne on mahdollisuus nauhoittaa sarjan osia käyttöönne, jotka tosin ovat saksaksi dubattuja. Ruotsinkielisiä jaksoja 1-8 ja 9-16 voi myös ostaa nettikaupoista, esim. täältä: .

HelMet-kirjastojen videoissa ja DVD-levyissä on seuraavat ruotsinkieliset jaksot:Handtag, famntag, klappa eller kuss?, Stulna biffar och förlorade kyssa, Syskonkärlek och annan kärlek, Att vara...eller inte vara...ihop. Lisäksi on tuo 16 jaksoa sisältänyt video, jonka olettekin jo nähneet.

Toisessa videossa, jonka tunnus on cls0129123 on seuraavat jaksot: Kaikki hyvin - mutta ei ; Makein jengi ; Varastetut pihvit ja menetetyt suukot ; Kundi jolla on kaikkea ; Kuihtunut kukkaisaika ; Sisarus- ja muuta -rakkautta ; Sanansaattaja ; Väärinkäsitysten aatto.

DVD-levyllä cls0141090 ja videolla cls0136906 löytyy tämän niminen "jakso": Neljät synttärit ja fiasko.