Onko eräpäivämuistutukset sähköpostiin lopetettu ( ennen toimi hienosti) tai onko esim kännykkämuistutus mahdollinen? Mitä em. mainitut palvelut maksavat?…

Kysytty

Hei
Onko eräpäivämuistutukset sähköpostiin lopetettu ( ennen toimi hienosti) tai onko esim kännykkämuistutus mahdollinen?
Mitä em. mainitut palvelut maksavat?
Kiitos Vaskista! Hieno palvelu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eräpäivämuistutuksia sähköpostiin ei ole lopetettu Vaski-kirjastoista ja tarkistimme että teille on lähtenyt 5.4. muistutus. Joidenkin asiakkaiden oma sähköposti tulkitsee kirjastolta tulevan postin roskapostiksi, jolloin muistutus menee sinne. Kannattaa siis ilmoittaa omalle sähköpostiohjelmalle, ettei tämä lähettäjä ole roskapostia.
Tekstiviestimuistutus ei ole mahdollinen. Eräpäivämuistutus on ilmainen.