Onko Entresse kirjastossa lainattavissa läppäri tietokoneita jos niin sisältääkö myös liittymän , kauanko lainattavissa ja onko miten saatavilla?

Kysytty

Onko Entresse kirjastossa lainattavissa läppäri tietokoneita jos niin sisältääkö myös liittymän , kauanko lainattavissa ja onko miten saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon Entressen kirjastosta voi lainata läppärin käyttöönsä kirjastossakäynnin ajaksi. Kotiin niitä ei lainata. Voit lainata läppärin kirjaston infotiskiltä. Alla olevasta linkistä löytyvät tiedot läppäreistä ja kirjastoista:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Skannettavat%20tietokoneet%20__Ff%3Afacetmediatype%3Aq%3Aq%3AEsine%3A%3A__Orightresult__U__X0?lang=fin&suite=cobalt