Onko enää mistään saatavana kirjaa Pirjo-Riitta Tähti: Rakkaudella sisaresi?

Kysytty

Onko enää mistään saatavana kirjaa Pirjo-Riitta Tähti: Rakkaudella sisaresi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pirjo-Riitta Tähden teos Rakkaudella sisaresi ilmestyi vuonna 2000 Kirja-Auroran kustantamana. Kyseessä on sen verran vanha teos, että kirjakauppamyynnissä sitä ei enää ole. Sinun kannattaa etsiä teosta antikvariaateista. Nettiantikvariaateista etsiminen käy helposti. Kirjaa näyttää olleen hiljattain myynnissä muutamassa nettiantikvariaatissa. Joillakin antikvariaateilla on myös "puutelista", johon voi ilmoittaa etsimänsä teoksen.

https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI