Onko dvd:nä kitaran soiton opetusta?

Kysytty

Onko dvd:nä kitaran soiton opetusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joensuun seutukirjastossa on dvd-muodossa seuraavat kitaransoiton oppaat

Kitara:

The complete guitar player (78.6507), PYA = Pyhäselän kirjasto

Guitar chordfinder (78.6507), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Hal Leonard guitar method for the beginning electric or acoustic guitarists (78.651), KOA = Kontiolahden kirjasto

Boduch, Doug; Play guitar today! (78.6507), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Chappell, Jon: Kitaran alkeet for dummies (78.6507), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Gilmartin, Aaron: Learn to play flamenco guitar (78.6507), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

McCarthy, John: Modern classical guitar : beginner (78.6507), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Reeves, Mel: Kids can play guitar : easy to follow step by step instructions for children aged 8 up (78.6507), KON = Kontiolahden kirjasto

Ruskin, Rick: Axoustic fingerstyle guitar (78.6507), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Sähkökitara:

Electric guitar basics (78.6907), PYA = Pyhäselän kirjasto

Learn rock guitar with 6 great masters (78.6907), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Bull, Stuart: Ultimate guitar : learn to write your own rock riffs (78.891107), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Bull, Stuart: Ultimate guitar : learn to write your own rock songs (78.891107), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Bull, Stuart: Ultimate guitar techniques (78.891107), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Gill: Danny: Jam with … Jimi Hendrix (78.891107), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Gill: Danny: Joe Satriani : classic songs (78.891107), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Gill: Danny: Learn to play … Deep Purple (78.6907), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Gill: Danny: Learn to play … Foo Fighters (78.891107), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto

Gill: Danny: Learn to play … Iron Maiden (78.8911207), PKM = Pääkirjasto, musiikkiosasto