Onko Dr.Phil kirjoja Suomen kirjastoissa englanniksi tai suomeksi tai onko niitä tulossa?

Kysytty

Onko Dr.Phil kirjoja Suomen kirjastoissa englanniksi tai suomeksi tai onko niitä tulossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä HelMet-kirjastoissa on Dr. Philin eli Phillip C. McGraw'n kirjoista

Livsstrategier : att göra det som fungerar, att göra det viktiga (alkuteos: Life strategies: doing what works, doing what matters)

Pelasta parisuhteesi (alkuteos: Relationship rescue)

Relationsakuten (alkuteos: Relationship rescue)

Viktguiden : din praktiska guide till viktminskning för livet (alkuteos: The ultimate weight solution food guide)

Suomen kansallisbibliografia Fennican mukaan Phillip. C. McGraw'n kirjoja on suomennettu tähän mennessä vain yksi (tuo edellä mainittu Pelasta parisuhteesi ).

Yleisten kirjastojen yhteistietokanta Mandasta selvisi että Life strategies : doing what works, doing what matters kuuluu Turun kaupunginkirjaston valikoimiin. Muita Dr. Philin kirjoja ei Mandan mukaan ole alkukielisinä yleisissä kirjastoissa.

Dr. Philin kotisivut http://www.drphil.com/