Onko blu-ray -levyistä luetteloa? Esim. Sellossa olevista.

Kysytty

Onko blu-ray -levyistä luetteloa? Esim. Sellossa olevista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tee näin:
Mene netissä helmet-sivustolle www.helmet.fi. Klikkaa linkkiä vasemmassa ylälaidassa: perinteinen aineistohaku. Sivun hakusana(t) pitäisi avautua. Laita hakusanaksi "". Valitse aineiston valikosta bd-levy ja valitse kirjastoksi Sello. Saat listan Sellon kirjaston blu-ray -elokuvista. Jos valitset kirjastoksi kaikki, saat listan koko pääkaupunkiseudun blu-ray -kokoelmasta.

Laitan tähän valmiiksi linkin, josta näet Sellon kirjaston blu-ray -levyt:
https://kirjtuo1.helmet.fi/search~S9*fin/X?SEARCH=(%22%22)&searchscope=…

1 ääntä

Kommentit

Kun klikkaa tuota laittamaanne linkkiä ja painaa siellä sivulla "JATKA", niin tulee punainen teksti "EI VIITTEITÄ", eikä näytä mitään listaa. Onkohan tuo hakutoiminne jotenkin muuttunut?

Päivitin haun.