Onko Bike moottoripyörä lehti pudotettu valikoimista 2021?

Kysytty

Onko Bike moottoripyörä lehti pudotettu valikoimista 2021?
Jos niin millä hakusanoilla löytyisi uudet lehdet että voisin varata? Lehti on vaihtanut nimeään useasti, mutta bike.fi olevaa lehteä tarkoitan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Bike MP lehti on yhä Vaski-kirjastojen valikoimissa. https://vaski.finna.fi/Record/vaski.3935061

Uusinta lehteä ei ehkä voi varata ennen kuin seuraava on saapunut. Varaamista ja hyllypaikkaa voi kysellä kirjaston neuvonnasta esim. Raision kirjasto

Lehtiosasto | Palvelupiste

+358 44 797 1463