Onko Aziza Hossainin novelli Punaiset pilvet ja sininen taivas myynnissä, mistä sen voi tilata?

Kysytty

Onko Aziza Hossainin novelli Punaiset pilvet ja sininen taivas myynnissä, mistä sen voi tilata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aziza Hossainin novelli Punaiset pilvet ja sininen taivas sisältyy novellikokoelmaan Mikä ihmeen uussuomalainen? (Teos, 2009)

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Auf0162bbe-9b04-4179-af2b-1…

Kirjakaupoista näin vanhaa teosta ei enää saa, mutta sinun kannattaa etsiskellä kokoelmaa esimerkiksi antikvariaateista ja nettiantikvariaateista.