Onko Auto Build suomi ja HI-FI lehti enään luettavissa verkossa, kun en niitä löydä enää entiseltä helmet-sivustolta?

Kysytty

Onko Auto Build suomi ja HI-FI lehti enään luettavissa verkossa, kun en niitä löydä enää entiseltä helmet-sivustolta?

Vastaus

Vastattu

Auto Bild ja Hi-fi olivat luettavissa Flipster-palvelussa. Flipster poistui Helmetin palveluista heinäkuussa. Tällä hetkellä Helmetissä käytössä olevat lehtipalvelut ovat ePress ja PressReader. EPressissä (ent. eMagz) voi lukea suomalaisia aikakauslehtiä ja PressReaderissa enimmäkseen ulkomaisia. Kirjastoissa on lisäksi käytössä ePressin kautta laaja sanomalehtivalikoima.