Onko Antti Tuurin Ikikite käännetty englanniksi?

Kysytty

Onko Antti Tuurin Ikikite käännetty englanniksi? En ole löytänyt siitä mitään tietoa. Amerikasta löytyisi varmaan Neuvostoliittoon lähteneiden sukulaisia, joita kirja voisi kiinnostaa, kuten omiakin sukulaisiani. Se on hyvin vaikuttava kirja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näyttää siltä, että Antti Tuurin Äitini suku -sarjaan kuuluvaa romaania Ikitie (2011) ei ole käännetty englanniksi.

SKS:n Suomalaisen kirjallisuuden käännökset Ikitie, http://dbgw.finlit.fi/kaannokset/lista.php?order=author&asc=1&lang=FIN

0 ääntä

Kommentit

Linkki ei toimi.
Käännöstietokannan mukaan Ikitie on käännetty: viro 2017, saksa ja italia 2019, liettua 2020.