Onko antaa vinkkiä kirjailijasta joka kirjoittaa kevyitä, romanttisia ja hauskoja kirjoja. Saa olla mukana erotiikkaa. Olen lukenut Sophie Kinsellaa, Cathy…

Kysytty

Hei, onko antaa vinkkiä kirjailijasta joka kirjoittaa kevyitä, romanttisia ja hauskoja kirjoja. Saa olla mukana erotiikkaa. Olen lukenut Sophie Kinsellaa, Cathy Kellyä, Nancy Thayeria, Maeve Binchyä, Candace Bushnellia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä joitakin kuvaukseen sopivia koti- ja ulkomaisia kirjailijoita.

Ihmissuhteita ja romantiikkaa: Lucy Dillon, Jane Green, Melissa Hill, Marian Keyes, Anneli Kivelä, Rain Mitchell, Monika Peetz, Jennifer Weiner

City- ja muita sinkkuja: Helen Fielding, Noah Hawley, Pia Heikkilä, Lisa Jewell, Sari Luhtanen, Laura Paloheimo, Kira Poutanen, Jaana Taponen

Luksuselämää Manhattanilla tai muualla: Anna Godbersen, Maria Rocher, Plum Sykes, Lauren Weisberger