Onko Anneli Kivelän Katajamäki-sarjalle tulossa vielä uusia osia? Kirjasarja on parasta kotimaista romantiikkaa Enni Mustosen ja Pirjo Rissasen jälkeen.

Kysytty

Onko Anneli Kivelän Katajamäki-sarjalle tulossa vielä uusia osia?
Kirjasarja on parasta kotimaista romantiikkaa Enni Mustosen ja Pirjo Rissasen jälkeen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anneli Kivelän Katajanmäki-sarjassa viimeisin on 2010 ilmestynyt Salaisuuksia Katajanmäellä. Mitään merkkejä sarjan päättymisestä ei ole, joten voi olettaa että seuraava kirja ilmestyy vuonna 2011. Asian voi varmistaa Kivelän kustantajalta Karistolta http://www.karisto.fi/portal/suomi/kustannusliike/yhteystiedot/ . Mukavaa, että olette löytäneet mieluisan kirjasarjan.